UmudumOlsun lceLady evet maalesef hep deriz ya eski bayramlar yok diye aslında eski insanlar yok. Başınız sağolsun rabbim sabır versin 😔
medinekaplan UmudumOlsun hiç kimsem yok bir ben eşim ve çocuklarım gidecek yerim yok anne babam kardeslerimle konuşmuyorum daha doğrusu onlar benle konuşmuyor bayramlık bile almadık kimsemiz yok diye
Kalbim_21 medinekaplan Öyle insanları görünce yanlız olmadığımı anlıyorum bende aynı şekil cnm kendi ailemde eşimin ailesi de konuşmuyoruz bu durum insanı yıpratıyor
UmudumOlsun medinekaplan yaa çok üzüldüm ya keşke böyle olmasa. Sen git onlar konuşmasada ailen sonuçta tabi sorunu bilmeden söylüyorum. büyüklük sende kalsın. İnşallah güzel geçer senin için ❤️
UmudumOlsun Kalbim_21 aa bu durumu ne kadar çok kişi yaşıyor. Bayramda küs olunmaz büyüklük sizde kalsin büyüklerin elini öpmeye gidin bence çocuklar da sevinir hem. Herşey gönlünce olsun 💐
Marianne UmudumOlsun depresyona girmek üzereyim, ama bayramda Antep’e gideceğiz, hep merak etmiştim oraları. Şimdi de hiç gidesim yok.
UmudumOlsun NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Antalya ya hiç gelmedim ben ya orada gezilecek yer varmı bilmem ama şehir dışına gidebilme imkanınız varsa diyarbakırımız çok güzeldir bekleriz. Hava şuan tam ilkbahar havası sizi güzel ağırlarız 😁💙