UmudumOlsun
Bu sene bize bayram zor
Kayinvalide vefat etti herşey alt üst oldu
Ani beklenmedik ölüm alışamadık henüz.
Pandemiden beri Genel olarak zaten mutlu olamiyorum. Ülkece heryerde bi sıkıntı var. Pandemi,Savaş, açlık, sel, geçen sene yangınlar, depremler. Seçimlerde cabası. Sapkınlık tecavüzler.bagcılardani manyagın biri annesinin kafasını kesip aşağı atmıştı. Bunlar unutamadıgım şeyler
Yolda yürürken kılıc çekip öldürenler
Yani yok yok
Ben kimseyide eskisi gibi mutlu gormuyorum zaten mutlu olduklarınıda düşünmüyorum.
Kimsenin ağzının tadı yok eskisi gibi psikolojik olarak bitiğiz
Umarım düzeliriz