pinar1905 siz de lazer gibi bir işlem sonrası mı oluştu yoksa kendiliğinden mi? Duymuştum diyabet hastalarında da olabileceğini. Benimkiler de öyle büyüyor şekil değiştiriyor yenileri ekleniyor. 6 yıl oldu bende oluşmaya başlayalı 3 sene psikolojik olarak ciddi bir savaş verdim çok yıprandım ama artık mecbur kabullendim. Ankara, istanbul gibi illerde çok iyi doktorlara gittim her insanda yaşlanmaya bağlı vitreus sıvısının yapısının bozulmasıyla oluşabileceğini söyleyen oldu. Benmkini lazer tetiklemiş. Alternatif tıp yöntemleri kullandım özel bir kaç vitamin kullandım faydası olmadı.