kkbrylmazz yok hayır yatma yok kesinlikle işlemi olup eve gidiyorsunuz . I-lasic (femto lasic/lasic) yöntemi yapılırsa sadece işlemden sonra 3-4 saat yanma batmaniz oluyor sonra tamamen düzelmiş oluyorsunuz ama no touch yöntemi yapılırsa işlem sonrası gözünüze bir lens takılıyor ve 3 gün sonra o lens çıkartılıyor o lens çıkana kadar yanma batmaniz oluyor. Bu yöntemlere de kişinin gözüne göre karar veriliyor ve çoğu yerde I-lasic cihazı olmadığı için direk diğer yöntem yapılıyor 🙏🏻💜