hsyn valla canım. Bizimki mama fan oldu benim Kızım da süt alerjisi vardı. Doğduğunda isilik oldu zaten direk mama verdik meme de verdim ama doymaz diye verdim. Meğersem Kızım reaksiyon göstermiş mamaya
yumurta yemez, fıstık kızartırdı vücudunu vs
şimdi çok şükür geçti aşılarında ateşi bile çıkmadı. Bu konuda Bilgi karmaşası yaşanıyor resmen
ben yaptırdım bütün aşılarını
yaptırmakta sizin kararınız yaptırmamakta..
ama ben açıdan olduğunu kesinlikle düşünmüyorum.