Hoz34 sebamed kullanın direk onların hepsi Berbat benim Kızım da da oldu. 2,5 ay neler çektik corasatin pembe krem ve locodermle geçti. Nemlendirici olarakta zeytinyağı kullandım. Şampuan sebamed
dalin unibayb Johnson’a bayb bunlar egzema yapıyor pardon post sahibine yazıcaktım