yirmiikikasim23 Berilsmom13 masallah pahali oyuncaklara gerek yokmus demekki bizde oyle oyle ogreniriz insallah
Dedektifgadget nebutantana30 ben bayramdan sonra boya badana olacağı için yapmicam zaten bebeğim küçük gelen gidende olmaz bize
nebutantana30 Newmother07 benimki de öyle yürüteçte sıkılıyor ya bide ben çok fazla tutmuyorum yürüteçte herkes zararlı diyor diye
Newmother07 nebutantana30 her zaman koymuyorum evet zararlı ama bir yandan da insanın eli ayağı resmen benim ki sıkılmıyor oyuncak veriyorum eline ya da meyve süzgecine elma armut muz koyuyorum ya da portakal suyu sıkıp veriyorum oyalanıyor o şekilde
Aslii_han nebutantana30 Ay bende aynı durumdayım memlekete gidicez evi toparlayıp valiz bile hazırlayamadım mama sandalyesinden yürüteçten aşağı atlıyor