nebutantana30 benim en rahat ettiğim an temizlik anıydı ki hala öyle onun önüne bir seyler joy illa oyuncak olması gerekmiyor çünkü o kadar oyuncak içinden gidip kırık kovayla oynarlar 😬 temizlik yapacağın odaya bir kösede ona yer ayarla gözünün önünde olsun kendine zarar vermeyeceği 2 3 bir seyler koy oyalansın sende işini hallet o sırada ben hep öyle yapardım şimdi de bütün artık 3 yaşında neredeyse yanında durmak istese mama sandalyesine koyuyorum önüne meyve kraker sevdiği şeyleri koyuyorum hem onları yiyor hem beni izliyor 😁 Anasının kızı bende iş yapan birini izlemeyi çok severim