Deletedmom104 sizden eksiğim yoktu fazlam vardı bu ter konusunda inanın. Çorapsız asla gezemiyorum. Terlik sandalet giyemiyorum. Ellerim kuru artık ama tüm vücudum ayaklarım su gibi. Tüm vücudumun terlemesindense ellerimin terlemesini tercih ederdim. Bu arada ellerim kuru ama bu sefer de aşırı kuru. Sıfır nem. Bu sefer de bu rahatsız ediyor 😣 nemlendiriciler kremler yağlar asla fayda etmiyor. Kışın kuruluğundan çatır çatır çatlıyor. Valla hiç memnun değilim keşke eski haline geri dönse 😞 şimdi oğlumda aynı benim ellerim ayaklarım gibi küçücük çocuğun elleri su gibi 😞 çorapsız durduramıyorum, çorap giydirmediğimde hem su gibi sırılsıklam oluyor hem de buz gibi😞 elleri de ıpıslak çok üzülüyorum 😞