Kendimi bildim bileli bendede akıntı vardı renksiz kokusuz doğumdan sonra bişey oldu bütün fizyolojim bozuldu sırtımda mantar özel bolgede tekrarlayan mantar yok bilmem ne vitaminleri eksiklikleri bıktım vallaha billlaha bı tane daha dogursam başıma ne gelicek diye korkar oldum.mantara kesin çözümü olan varsa bana da söylesin Allah aşkına kadın doğuma randevu aldım bayramdan sonraya