Aselsmommy bende koku yada kaşıntı yok ama akıntı sorunum çok fazla.. candidam varmış ilaçlar vs kullandım ama nafile, candida için beslenmeye dikkat etmek gerekiyor ek olarak bol su ve probiyotik kullanmam gerekiyormuş. Ramazanda beslenme olayına çok dikkat edemedim bakalım dikkat edince azalacak mı🥹 ne duysam yapıyorum çok zor kesinlikle ya.. hamur, karbonhidrat, tatlı bunlardan hep uzak durmalıymışım kızartma abur cubur 🥸 bende de hepsi hat safhada 🫠