Ben de doğduğundan beri mustelanın papatya özlü şampuanını kullanıyorum ama çok zor durulanıyor küçücük bir damla dökmeme rağmen çok köpürüyor iyi durulanmadığı için de olabiliyor demekki. Köpük şampuanını alıp deniyim o zaman. Hepinize teşekkürler 😘