Mervekuzey19 4 aylık bebeğimin kafası 2 aydır konak. Banyo öncesi zeytinyağı, bebeyağı sürüp 1 saat bekleyip tarıyorum fakat azalma yok. Kullandığınız konak şampuanı var mı önerebileceğiniz? Mustela veya happy baby kullanan var mı?
rabiadmrr Mervekuzey19 ben mustelanın köpük şampuanını ve kremini kullandım konak için çok memnun kaldım doktorumuz önermişti zaten baya etkisini gördüm iki üç seferde geçirdi banyo sonrası tarıyordum tabiki
Fatnanuraselcelep Mervekuzey19 Ben banyodan sonra bebe yağıyla masaj yaptım o şekilde geçti. Önce değil de sonrasin da dene istersen. Gecer Allahin izniyle 🙏
ilknurtalasgul Doktorumuz zeytinyağ sür biraz beklet sonra yıka demişti Birkaç kez denedim konak sorunumuz kalmadı banyo yaptırmadan önce kafasına zeytinyağ sürüp biraz bekletin sonra tarakla geriye doğru tarayıp banyo yaptırın
Merve_ ilknurtalasgul zeytinyağı asitik diyorlar halbuki annem bana sürmüş ama öyle duyunca badem yağı denedim
Derinbebis jap bende bu yöntemle çözmüştüm ama konak temzilendikçe tabi biraz döküldü saçları normalde de dökülürmüş biraz ama bilemedim tabi sorun olmadı gene çıktı saçlarımız 🥰 birde şampuan felan hikaye geliyor bana mustela kullanıyorum ben doğduğundan beri. Sanırım şampuanı iyi durulamayınca da oluyormuş ben konakdan sonra daha iyi durulamaya çalıştım tekrarlamadı.
Nghn Cilt doktoru banyo öncesi zeytinyağı sür, 1 2 saat dursun sonra yıka demişti, o şekilde yapıyorum bitmek üzere konak. Çok yoğun olmadığı için tara demedi bana.
Merve_ Benim kızımda da aşırı vardı hiç geçmez sanıyordum badem yağı sürdüm bi gece beklettim taradım ara ara ertesi sabah yıkadım bikaç kez tekrarladım çok şükür geçti
ilknurtalasgul Merve_ bende öyle biliyorum ama doktorumuz önerince kullandık ve bi daha Konak olmadı.Şuan 6 aylık biz 3 aylıkken kullanmıştık.
Guel_ Mervekuzey19 ben zeytinyagi ile ovaliyorum öyle bi yarim saat birakip taradim önden arkaya dogru yarisindan fazlasi cikti konak taragi ile taradim baska bisey de kullanmadim
gulsum2144 Mervekuzey19 ben Mustela kullanıyorum benim de geçen gün konak oldu Mustelanın yağını sürüp taradım bitti bitecek
Yenidenanne Mervekuzey19 ben kızımda mustela kullanmıştım çok memnun kaldım hiç konak olmadı şimdi oglumada onu kullanıyorum çok şükür hiç bisey yok
ayseberberk Zeytinyağını sürdükten sonra ters yöne doğru taramanızı tavsiye ederim, birde kullandığına zeytinyağları asitli onu temiz bi tencere tavada kocattık soğutmamız gerekiyor böylelikle asidi gidiyor Manisa’da zeytincilik yapan bir arkadaşım söylemişti
Glcnkkz Bebeyagini bebeklerinize hicbirsekilde kullanmayınız parafin içeriyor en kötüsü de Ham petrol ve gazdan elde ediliyor onun yerine hindistan cevizi yağı sızma zeytinyağı veya lavanta yağı kullanmanızı tavsiye ederim en azından içeriği belli