linasultan Meriskus Ben de aynı durumdayım, doğumdan sonra bütün kilolarım gitmişti, başlangıç kiloma dönmüştüm. 4,5 ay oldu ve 9 aylık hamilelik kilomdayım 🥺Nasıl verebilirim arkadaşım sen nasıl yaptın ☹️
Meriskus linasultan canım yukarda yazdım Ekmek hamur işi abur cubur yok 3 litre su Yeşil çay tükettim Arada yürüyüş nadir
Betelgeuse_ HE-SEN-COK-BILIYON bence gidin. Kilo veremediyseniz alabilirsiniz boyle giderse. Sonra vermek daha da zorlasir. Emzirince iştah çok açılıyor. Diyetisyenler emziren annelere ona göre listeler yapıyor .Önleminizi alın hem de sütünüz çoğalır
Biribiri HE-SEN-COK-BILIYON e hep agliyo yiyemiyorssun diyetisyenin verdiği programa nasıl uycaksinki senden sürekli sağlıklı yemekler yapıp yemeni ogunlerini atlamamani isticek ve artık çok pahalı :) bence bebeğine sürekli memeni ver ac bırak birazcık uyku aralarında farklı pozisyonlarda falan memeye alıştır çünkü emzirmek güzel kilo verdiriyor ve bebek daha küçük yani yeni doğum yaptin biraz kilon olabilir hiç takma anın keyfini çıkar sonra bikac ayda hepsini halledersin
catcilek HE-SEN-COK-BILIYON ben iki ay sonra aynı sizin gibi düşündüm ve gittim sonuç yine veremedim canım önce kafanda yemek yeme olayını kes benim kız bir süre sonra emmedi tamamen sütüm kesildi şu an baya dikkat ediyorum ama sporsuz asla gitmiyor bencr şu an çok erken diyetisyene gitme dikkat et 6. Aydan sonra gidersin