araspoyraz lceLady benimki 3 yaş sendrom atak her ne haltsa beni benden aldı yemin ederim varya. Diğeri 8 aylık oda büyüğünden beter artık koridorun ortasına attım ikisini dolansinlar ben sakinlesene kadar 😭
araspoyraz lceLady Allah korusun yaaaaa Rabbim isteyene versin. Kiizm olsa ne olcak oda onlardan eksik kalmaz
lceLady araspoyraz 😁😁 takılıyorım canım Daha cok duyarsın bu espriyi çevrenden Bi kızın olsaydı sana yardım ederdi diye 😃
lceLady araspoyraz Banada öyle dediler O yüzden 3.yaptım ama oda oğlan Yine yine diyorlar Çok istiyorsanız Siz yapın dedim 😃