Eylullannesi Merhabalar bir oğlum var adı Barış bir oğlum daha olacak isim arayışındayım hem popüler olsun hem anlamı güzel olsun hemde oğlumun ismiyle uyumlu mu olsa sanki diye düşünüyorum 😄 isim önerilerinde bulunabilir misiniz🤗🤗
gkcyt Gamzezzzz Eylullannesi ablam ogluna rahmetli babamın adını verdi EŞREF ÇAĞIN ADI EŞRFTİ SOYADIMIZDA YILDIRIMDI ÇAĞİNDA YILDIRIM DEMEK😀EŞREF ÇAĞİN OLDU
araspoyraz Eylullannesi ay biliyor musun barış ismini çok severimm. Hep derdim iki dilim olsa biri savaş biride barış olsun diye😂 iki tane oğlum oldu ama isimleri farklı oldu. Barış ismine; Yamaç Sıraç güzel bence
Eylullannesi araspoyraz bende arada dalgasına diyorum Savaş olsun diye de sonra vazgeçiyorum 😄teşekkür ederimmm
araspoyraz lceLady 2 erkek annesi olarak nasıl dayanıyorsun bazen kendimi soğuk suyun altına atmak istiyorum da
lceLady araspoyraz Çıl dı rı yo rum 🫣 Şu an bi tanesi ergenlikte Tam kafayı yemelik 2-3 yaş sendromu hiç bişey Sabret bacım😭
araspoyraz lceLady benimki 3 yaş sendrom atak her ne haltsa beni benden aldı yemin ederim varya. Diğeri 8 aylık oda büyüğünden beter artık koridorun ortasına attım ikisini dolansinlar ben sakinlesene kadar 😭