seheeeeer1 ya ortada kucuk bir bebegin sagligi soz konusu! Hic tanimadigim bir bebek icin cok endiselendim uyudu uyanmiyor diye kendisi de yazmis zaten. ve annesine tepki verdim ! Lohusa olmasi seker verecek kadar cahil olabilrcegi anlamina gelmiyor ! Annesi daha once post acmisti bu verdigi karisimla ilgili. O zamanda cok korkuyordu, asagida ona onay veren bir yorum bile yoktu. Cunku ilk 6 ay su dahi onerilmiyor. Sizin prof. Nasil bir sey bilmiyorum ama krali gelse iki aylik bebege seker verilmesini hakli gosteremez bana. Bebegin organlarini , sindirim sistemini yormasindan bahsettik. O sekeri vucudun biriktirdiginden bahsettik. Vs. Sonra ayni hatayi yine ayni korkulari dile getirerek isleyince haliyle tepkisel yaklastim. Yapip yapip “ya ben yine yaptim korkuyorum” diyor. İlk actigi post degil bu. Ben cidden anlamiyorum ya, o donemlerde cok cok iyi ok guzel bir hastanenin takibindeydim. Gaz sorununda boyle bir oneri gormedim! Kimyon belki dogal urun diye ilac anlaminda verilebilir bilmiyorum ama seker nedir ? Hem de iki gun kaka yapmadindiye. Kimyonu ben kendim iciyordum emzirirken cocuga vermiyordum. Sadece sut ya da mama icmesi gereken bebege kimyon gibi agir baharatin dogrudan verilmesi de mantigima uymuyor. Anne kendi beslenmesine dikkat eder, duzenli masajini yapar. Gaz sorunlarinin cozumu budur.