Ay ne abartmışlar ne abartmışlar gerçekten kimyon suyunu 20 günlükken doktorumun söylediği şekilde gaz damlası vermek yerine 3 cay kasıgı verdim gayette yararını gördüm . Koca kadın 5 kasık şeker koymadı ya bu suya evet koyulmaması gerekiyor bunda hem fikirimde döver gibi cümleler ne enteresan yorumlar okudum gözlerim kanadı …
Gaz cıkarınca rahatlamıştır korkmanıza gerek yok ayrıxa gaz damlalarının içeriğinde de kimyon bulunuyor o yüzden endişe etmeyin 2 ay rahat hergün hem içtim hemde verdim her seferinde doktoruma sordum sorun yok dedi hatta ben 1 lt termosa 1 tatlı kaşığı kimyon tohumu koyup sabah demler gün içerisinde icerdim ki bu sayede gaz damlasını 1. Ay sonunda kestim