cimcime1018 ohhh afiyet şifa olsun ,inanın şu kilo olayı açılınca kilo almasın kiloyu dert etmeyin falan diyenler bana garip geliyor 1yasina kadar doktor kontrolünde ilk baktıkları şey kilo çünkü gelişiyor mu kiloyla anlaşılıyor kilo almasa boyuda düzgün uzamiyor ,ayına göre küçük duruyor ,benimki 6 buçuk aylik 4 aylik gibi duruyor ben asla şişman olsun istemem ama normal kiloyu alsın isterim benimki almayınca ister istemez üzülüyorum, ayrıca siz 3gun tadım yaptınız mı acaba ozmnda güzel yiyormuydu