Hanımlar bebeğim mamayla besleniyor çok iştahsız, bu yüzden 2 ayda sadece 400 gram almıştı, doktor 5bucuk aylıkken ek gıdaya başlattı, şimdi 6 ay 23 günlük, 3 gün kuraliyla sebze denettim yediği en fazla bir çay kaşığı kadar ,neredeyse denettigim hiçbişeyi sevmedi ,bu aralar karışımlar yapayım dedim onlarida sevmedi ,çorba denedim bulamaç yaptim hiç sevmedi🤦🏻♀️,bende kendi yemegimizden tattirdim bikackez son zamanlarda bizim sofraya kendini atıyor bende ne pisirdiysem biraz agzina katıyorum, anında yiyor şapur şupur .yumurtalı karnabahar yapmıştım 1 tane büyük yedi ,pırasa çorbası yapmıştım yedi Bi kaç kasık, yani her abah ve akşam bizim yemeklerden yiyor ,mesela kahvaltıda yumurta sarısı labne zeytin bunları verdim yiyor tabi az doyumluk degil,ama benim vicdanım çok rahatsız çünkü yaptığım yemekler haliyle tuzlu salçalı, salcasini tuzunu atmadan ayırdım yine yemedi🤦🏻♀️size sormak istediğim bu şekilde dvm etsem Bi sorun olur mu yada aranızda böyle yapanlar var mı cvplarsaniz çok sevinirim🤗