Dedektifgadget defne_omer Benim kizimdada oluyor kızarıyor katlandığı için ben her gün siliyorum ıslak bezle Bepanthol, pudra kullanıyorum çok aşırı olmadi daha bir gün silmesem pişiyor hemen
dilanylmz @defne_omer dalinin losyon pudra kremş var o çok iyi geldş benim kızımda da olmuşdu bi defa sürmede geçti
ilaydoga defne_omer bizim de dün başımıza geldi hemen pişik kremi sürdüm yıkadım bugün baya azalmıştı.Giydirdiğiniz kıyafetlere de dikkat edin o da tahriş ediyor
defne_omer ilaydoga bogazini kavrayan birsey giydirmiyorum ama boynunu kapalı tutuyor sürekli ben kaldırıyorum o gidisini çıkarıyor
defne_omer Dokuzkasimbebesi sürdüm bepantohol sürdüm dün akşamdan bu yana geçmiş pembelik kalmış baya kızarıkti
Elfmom1234 Az önce doktorun yanından geldım bahsettiğiniz kızarıklık kızımda da oluyor ne süreyim dedım sudocrem varsa onu sür dedi