Kızlar bebeğimin boynunun altı çok kötü pişik olmuş isilik olmuş ne yapayım da geçer sudocrem sürsem geçer mi doktor atopik bir bebek dedi bir krem verdi kremin içindeki kağıdı okudum hamileler emzirenler kullanamaz diyor bebekler de ve çocuklarda çok zorda kalmadıkça kullanmayın diyor korkudan kullanamadım başka çözüm arıyorum yardım