tatlibiranneo Maka_Paka amaç ne peki bu postu acmanizda , bence gerçekten verdiniz de linç gelince böyle yaptınız yani başka açıklama yok dalga geçer gibi
Maka_Paka tatlibiranneo Beni tanımıyorsunuz sanırım, denk de gelmediniz hiç yorumlarıma sanırsam. Maksat muhabbet ☺️
AA201207 Maka_Paka aynen bence de şifa olsun yarasın bı dahakine sarı olanı da icirin malum portakalin faydaları da say say bitmez
tatlibiranneo Maka_Paka sohbet etmek isteyen güzel düzgün bir sohbet postu acar böyle bir post açmaz evet sizi tanımıyorum:)
Kalbim_21 Maka_Paka Anam şimdi ne güzel içmiştir.minacık ağzıyla 🥰 ne olacak kız alt tarafı bı yudumcuk kola☺️