YavruKartal Ravzazehra Benim oğlumun böyleydi 2 aylık dönemlerinde. Doktorumuza özellikle gösterip sordum. Bebeklerde olur gayet normal korkma geçer dedi. Sonra bi kaç hafta daha oldu ve geçti.
YavruKartal Ravzazehra Evet belirgindi.Ama sürekli değil bi bakıyordum kahverengi bi bakıyordum geçmiş. Başta korktum öyle görünce. Ama doktorumuza sorunca rahatladım. Yeni doğan bebeklerde olurmuş kuzenimde kızında yaşamış aynısını.
Fundalinko Benim kızımında böyle doktora sordum esmer tenli olduğu için dedi. Normal yani sıkıntı etmeyin
Gokce_s Ravzazehra merak etme canım benim kızımda o zamanlar aynıydı bende şaşırıyordum şimdi kızım 6 aylık geçti yani geçiyor merak etme😍
Zuleyham Ravzazehra canim seninki esmer galiba o yuzden daha koyu benim kizimdada var 3 aylik daha acik renkte sadece
Ssedaa005 Genellıkle buyuklerde oluyo ama vitiligo dıye bir hastalık var turkce olarak beyazlama hastalıgı sanki onun goruntusu var doktorunuza gosterın mutlaka
SukranUras Ravzazehra götürmediler galiba ya şimdi buyudu zaten ama teni esmer onun o yüzden mi acaba bilemiyorum