SukranUras Ravzazehra eltimin bi kızının parmakları da öyleydi ama bu kadar belirgin değildi doktora götürdüklerini de sanmıyorum bilgim yok üstte kalsın 🌸
Hohomoromu Ravzazehra sizin ki oyleyae bebegnzinkıde oyledir tuttgnz aizin elinizse sizde de tırnak kenarlarnzda kahverngılk var sanki benimde bebegmnde oyle cunki
SukranUras Ravzazehra götürmediler galiba ya şimdi buyudu zaten ama teni esmer onun o yüzden mi acaba bilemiyorum
aaysee Benim bebeğiminki kahverengi değil ama kızarmışdı bende telaş ettim sonra farkettimki ağlatken yumruklarını çok sıkınca oluo ama siz yinede doktora gösderin isterseniz