apopot kızımın adı Defne 😁
Erken doğdu ve henüz karar verememiştik
İnci, Ahu, Defne sen seç yazdır dedim eşime Defne yi seçmiş 🌸
Ben aslında Yedi Uyurlar dan Mislina ismini çok istemiştim eşim yabancı gibi diye en başta elemişti. Ahu çok hoş sizin seçimlerinizden o olmazsa da Hanzade 😊