Bizde dün olduk 4. Ay aşısını. Aşıdan mı hastanedeki çocuklardan mı bilmiyorum grip gibi oldu bebeğim Hapşırıyor gözleri dolu dolu çok halsiz sürekli uyku halinde uyanık olduğu süre boyunca da ağlıyor mahvoldum dünden beri. Ateşi de var yatmadan verdim calpol ama sürekli vermek de istemiyorum bağışıklığı gelişsin diye. Ama çok zor allah yavrularımıza sağlık versin insan manevi anlamda çöküyor beterinden korusun allah.