utkummm emme durumu bende de aynı cnm bu aylar büyüme atağı varmış yani atak dönemindelermiş bazen meme reddi bile yapıyor doktora sordum gayet normal dedi acıkınca mecbur emecek dedi akşam sürekli kontrol ettim şükür ateşi olmadı huzursuzluk bizde de oldu ama şiddetli bi huzursuzluğu olmadı