Kuzeynepp Sedayksr bizde 18 aylığız hala hiç olmadım leke bile gelmedi doktor randevum vardı bı hafta ama cocugun aşısı olduğu için gidemedm şimdide randevu bulamadım 😁
bernaersydmr 16.5 aylık. Bebeğim 2 kere olsum daha en son kasımda. Çok nadirde olsa 2 seneye kadar normal demişti doktor bana
gamzekuzeyege Eneshtc bende aynı şekilde diyorum hamileysem bebeğime nasıl bakcam psikolojik galiba ☺️
QueenMom__ Sedayksr bence emzirme ile ilgili değil iki bebeğimi de sadece emzirdim ve ikisinde de 40 dan sonra düzenli adet oldum. 1 yıl normal diyorlar ama bence bi kontrole gitmek de fayda var gibi
baharbahce Sedayksr 14 ay olacak hala olmadım gelen giden yok ama pms dönemi gibi ruh halim çok değişiyor ya😄