Arkadaşlar merhaba size bir sorum olacaktı.
Bebeğim 11 aylık ve hiç regl olmadım sadece ilk 40 gün boyunca kanama oldu onun dışında olmadı çevremdekiler süt koruyor dedi doktoruma danıştım 1 seneye kadar normal dedi sizde de böyle bir durum yaşayan var mı?