Gakkoyenge hiç kendinizi kötü hissetmeyin, sezaryen doğum yapılan en ciddi operasyonlardan biri. Kaç kat kesiliyorsunuz, bunu doğum dışında bir insana yani erkek olsun kadın olsun uygulamak imkansız. Dolayısıyla çok mucizevi bişey. Bununla gurur duyun. Sorunuza gelecek olursakta ben 2doğumumu da normal yaptım. Dedğiniz araştırmayı bende duymuştum ama benim ilk çocugum alerjik bi çocuk. 3aylıkken başladı şuan 3yaşını doldurmak üzere ve etkisi azalmasına rağmen hala devam ediyor. Alerjisi cildinde yani atopik dermatit. Normal dopan çocuklarda alerji olmayacak diye bişey yok olabilir, bizde genetik. Benim ve ailemde annemin kardeşlerimin de farklı farklı şeylere alwrjisi var ve hepimiz normal doğanız. Şuan 2aylık kızım var ve bi alerjim belirtisi yok daha ve inşallahta olmaz ama bi doktor bana ilk çocuk alerjin olunca sonraki çocuklarda genelde alerjen oluyorlar demişti. Hayırlısı olsun oğlumda çok sıkıntılar yaşadık ama hafifledi şükür ve inşal Bian öncede biter gider🙏 bebeklik alerjisiyse 2-3 yaşlarında geçiyormuş zaten.