Son yıllardaki araştırmalar normal doğum ile dünyaya gelen bebeklerin alerji riski sezeryan doğum ile meydana gelen bebeklere göre daha az olduğu saplanmış bebeğim sezeryan ile dünyaya geldi panik atağım vardı ve normal doğum yapamazsın dedi doktorum ama kendisi kanaldaydı ve sancılarımda vardı ara ara bu düşünce geliyor evet olan oldu ama o kadar üzülüyorum ki acaba olur muydu normal dünyaya gelir miydi ben mi yaptım diye pişmanlık duyuyorum istemsiz normal doğum sırasında vajinadan geçerken bebek oradaki floraları alıp daha güçlü bir bağışıklık kazanırmış araştırdığım zaman bu karşıma çıkıyor var mı normal doğum yapıp alerjisi olan evet illa öyle olucak diye bir şey yok ama riski artırıyormuş ve toplumun maalesef hala sezeryan doğumu kolay sanması ve doğum olarak görmemesi bunların sebepleri kaldı ki sezeryanda da ben panik atak geçirdim berbat bir doğum yaşadım istemsiz kendimi kötü hissediyorum