feldspar Post sahibiyle aynanda yatis yapmistik:)
3.gunden sonra hafiflemeye başlamıştı.
Oksijen epey iyi gelmisti, ayni zamanda sabah akşam igneler vardı, damardan besleniyordu. gercekten zor gunlerdi hic hastaneden cikamayacagiz sanmistim ama 4.gunun sonunda ertesi gun çıkabileceğimiz soylendi.
Eve gittikten sonra, cocugun toz icerisinde bulunmamasina, yaninda supurge dahi acilmamasina ve terlememesine cok dikkat ettik. banyoda cok buharda kaldırmadıj ilk zamanlar, cunku zaten zor soluk aliyordu.
Evde esim sigara iciyordu. Ya da dışarıda icip gelince uzerine sinmis sigara kokulu gömleğiyle cocugu kucakliyordu. Bunlarin hepsine son verdik. sigara ictikten sonra ust bas degismeden, eller yıkanmadan kesinlikle yaklasmadi. 1 sene gecti ustunden neredeyse, tekrarini gormedik ancak bu mevsimler simdi tam baslangici bronsit, zaturrenin. Kasim-Aralik gibi tavan yapıyor. Insallah tekrarini yasamayiz hicbirimiz. eve oksijen cihazi aldik, surekli ventolin bulunduruyoruz.
Cok gecmis olsun size de.. atlatacak ve saglikli huzurlu oldugu gunlere geri donecek. Endise etmeyin:)