Mucizemoglum canım biz de su an hastanedeyiz ayni, hangi hastanedesiniz 😊 uzulme geçecek atlatacaklar. inaniyorum buna.. saat 3te yatisimiz yapıldı. zaturre olmamisiz henüz, agir bir bronsit, disaridan duyuluyor brons sesleri. serumumuz takili, igneyle antibiyotik ve iki saatte bir hava. inşallah iyi olsun de her seye razıyım