Mnli tabi ki içmemek en guzeli ben kendimde başım ağrısa falan artık dayanılmayacak noktaya gelince ilaç içerim hemen her ağrıdıgında içmem hatta adet sancılarında coğu insan ilaç içer ben asla içmem cekerim o sancıyı ama cocuğumada asla vermem demiyorum insan mecbur kalınca veriyo o acılara katlanıp ortalığı yıkacak kadar ağlamasına yüreğim el vermiyor bnm bebeğim 5 aylık yeri geldi calpolde verdik yeri geldi sünnetten dolayı gunlerce antibiyotik kremlerde kullandık mecbur kullanmasan iyileşmiyor çünkü ilaç evet zararlı ama yararlarıda göz ardı edilemez