Bebeğim doğduğundan beri sabaha kadar uyumaz gündüz uykusu da yok. Beş dakikada bir uyanır her gece de ağlama krizi mutlaka olur. Kaynanam her ağladığında ağrı kesici vermeye çalışıyor benden gizli vermişliği de çoktur. Bende gece 2 de susturmaya çalışıyorum geldi dikildi kulağını elliyordu ağrısı var yaptı, bende bu çocuğun doğduğundan beri de ağrısı hiç bitmedi dedim. Oturdu buna ağlıyor. Ben bıktım artık bu durumdan cevap vermesem iyice tepeme biniyor, susmak çare mi?