cennet3534 evet çok zor bir durum psikolojisi daha beter. İnşallah kısa sürede atlatırsınız bizde doktor doktor gezdik hala o pskolojiyi atlatmış değilim en ufak bi kaşıntı olsa aklım çıkıyor bebekler için daha zor kuzularım dilleride yok kaşınsa kaşınıyoda diyemiyorlar allah kimsenin başına vermesin bu naleti