cennet3534
cennet3534 benim bebeğimde 10 aylıktı benden geçti krem aslında yakmıyor yağlı olduğu için rahatsız olmuş olabilir ondan ağlamış olabilir. En iyisi eczane karışımı aslında bunun yanında evdeki temizlikte çok önemli derin ve köklü bi temizlik yapmanız gerekli koltukları sürekli süpürmeniz lazım eşyaları poşete koymanız gerek benim doktorum herkes eşyalarını koyuyor ama evdeki terlikleri dışarda giydikleri ayakkabıları takıları unutuyor demişti herşey poşetlenip hava almaması gerekiyor ve iyi bi temizlik şart bende 4 ay çektim çok zor ve çocukla temizlik yapmak ayrı zor ama başka türlü geçmiyor gerçekten