Ozge_AyazEfee Benimki hiçbirini içemiyor , çokta takılma böyle şeylere diyormuşum😀
Anne sütü alıyor ama günde 1 kere bazı günler 2 kere oluyor bu. Kefir ayran içiyorsa ne ala. Kefirinin içine bal , meyve katabilirsin belki öyle sever
Ayşe alerji mamasını asla içmedi. 1 yaştan sonra vanilyalı çileklisi var , bildiğin puding Gibi tadı var asla içmedi. Pipetle vs bir şey içmeyi sevmiyor. Mandalina seviyor ama suyunu içmez. Bir gün aaa bak bebeğin mandalina suyu içiyor dedim pipetle bebeğe içirdim o günden beri içmeye başladı mandalina suyunu. Belki teşvik için böyle şeyler yapabilirsin. Belki de bu bir süreçtir sonradan tekrar içmeye başlar.