13 aylıkken pınar çocuk devam sütüne başlamıştık, daha sonra normal inek sütüne geçmiştik. 15 aylıkken falan raporlu fortini multi fibre kullanmaya başladı oğlum. Şu an 2 yaşına girmek üzere ama bazı sebeplerden dolayı tiksindi sütünden içmek istemiyor. Bardak, pipet hepsini denedim. Velhasıl 3 gündür süt içmeyi bıraktı. Gece uyumadan ve öğlen uykusuna yatmadan önce içiyordu. Beslenmesinde sıkıntı yaratmadı ama merak ediyorum süt içme olayı kaç yaşında bırakılıyor, çok mu erken bıraktı oğlum bu çok mu dezavantaj yavrum için 😕 yoğurdu pek fazla tüketmiyor, ayran içiyor ama yeteri kadar değil. Teşekkür ederim şimdiden 🌺