Yeniannee23 merhabalar benim oğlum da prematüre olarak dünyaya geldi küvözdeyken iki ciğeri aynı amda patladığı için kalbi durdu. Uzun süre oksijensiz kaldığı için serebral palsi tanısını konuldu. Mr sonuçlarında serebral bölgesinde hasarlar görüldü. Bu süreçte hastaneye de destek için gelen sevgili fizyoterapist Gönül Acar ile tanıştık. İmkanınız olursa bebeğinizi gönül hanıma göstermenizi tavsiye ederim. Bir de ekstra olarak bebeğiniz emip tutabiliyor mu? Bebeğimizde emme yutma sorunu olduğu için peg takılma ihtimali var.