Benim bebeğim doğumda oksijensiz kaldığı için serebral palsi tanisi var nöroloji takipliyiz 3 tane epilepsi ilacı kullaniyoduk çok şükür eeglerimiz normal geldiği için 1 ilaçla devam ediyoruz size sormak istediğim başka herhangi bir tedavi yöntemi varmı fizik tedavi dışında. Lütfen bu konuda yardımci olursanız sevinirim ona göre doktorunuzu degistirmeyi düşünüyorum.