anne_yiz Arzu7439 canım benim kızımda 8 ay 2 günlük oldu bir haftadır gece ağlayarak uyanıyor sadece bende susup tekrar uyuyor bu ayrılık kaygısından mı
Arzu7439 anne_yiz büyük ihtimal öyle canım. Bu dönemde çok yoğun yaşıyorlar. Gözünün önünden saniye ayrılamıyosun