bana kalsa 2.yi bebişi kızım 3 yaşina girince yapmati lakin hayatta ben plan yaparken çoktan kendi planını yapmış kızım 6 aylık ve ben 9 haftalık hamileyim 😂😂 ben şimdiden tekrar gaz derdi lohusa doğum başa sarma fikri beni korkutuyor herhalde biraz ara verseydin yapmak istemezdim rahatlığa alıştıktan sonra çok zor olabilir ama tabi bu şekildede çok zor yani her türlü zor bana göre ideal yaş aralığı yok 😂😂 kardeşimle aramda 8 yaş var öylede pek iyi olmuyor sen olgunlaşiyorsun çocuk sahibi oluyorsun kardeşin senin derdini anlayabilecek kafada olmuyor ne bileyim bı kardeşim daha olsaydı en fazla 3 yaş fark olmasını isterdim mesela