feyzas aslında bu öncelikle annenin rahatlığına bağlı bir karar olmalı bence . Mesela ben bu soruya hiçbir zaman diye yanıt veririm 😂 Allah ömrünü güzel kılsın oğlumun ama benim ikinciye asla cesaretim yok şu anda. Kendimi hiç iki çocuklu olarak düşünemiyorum. Çok zor geliyor yani. Bu konuda da önce kendimi düşünmek zorundayım çünkü gebelik ayrı bir süreç, doğum ayrı, lohusalık ayrı, çocukların yaş krizleri vs vs derken kadınlar yıpranıp gidiyor bir şekilde