Kişiden kişiye degısıyor sanırım bu durum benımde tam tersı cok kanamam olmustu lohusa gıbı yanlıs hatırlamıyorsam bır hafta sonra bıtmısti bazılarında kanama olmuyormus haftası kucukse belki ondan sebebte olabılır yada dıger hanım gıbı sonraki günde baslayabılır cok gecmis olsun rabbim birdaha göstermesın kürtajı