mombaby00 Bugün saat 4 gibi falan kürtaj oldum kürtajdan sonra biraz kanamam oldu bidaha olması bu durum normal mi acaba kürtaj başarılı olmuş mudur lütfen bilgisi olan bilgi verebilir mi illa kanama olması mı gerekir
Arirang mombaby00 Kanama olması normal. Tam hatırlaMıyorum ama sanırım 15 gün falan sürmüştü benim kanamam da
Bebegim_28 mombaby00 iki defa kürtaj oldum. İlk gün pek kanama olmadı Ama ertesi gün adet sancısı gibi sancım ve kanamam oldu 3 4 gün. Doktora sorduğumda şuan ki kanama kürtaj kanamasi normal Bi durum. Bunu adet gibi hesap et ve bi ay sonra adet olursun demişti
hunilimomy mombaby00 kürtaj sonrasi lekelenme olmasi normal korkmaniza gerek yok bazen bi hafta lekelenme olur bazen hiç olmaz
mombaby00 Arirang kanama olur diye biliyorum evet ama benim kanamam yok şuan ilk çıktıktan sonra oldu bidaha yok