yztsn benim kedim de işiyor malesef ben odanın kapısını kapatmakta buldum çareyi. 8 yaşında şuan işeme huyu eskiden beri vardı bu arada 1 yaşından beri kısır. Kıskandığı bir durum olduğunda işiyordu eskiden. Bebeğim 11 aylık oldu işemeleri azaldı son zamamlarda. Bebeğimin odasını ayırdım şuan oraya pek girmiyor ama en son bizim yatağımıza işedi 😁 ben vermeyi hiç düşünmedim 8 yıldır bizimle olunca çocuğumuz gibi öyle kabullendik artık. Ama sizin bebeğiniz çok küçükmüş daha hem bebekle hem de çişlerle uğraşmak zor biliyorum. Kısırlaştırmayı deneyin ama pek alakası olduğunu sanmıyorum. İlgi bekliyor olabilir. Haliyle bebek doğunca eskisi gibi ilgilenemiyoruz ondan triplere girmiş biraz