yztsn benim 7 yaşındaki kesim üç kez bebeğime saldırdı , görmediğimi sandığı yerde. Aman yalnız bırakmayın. Şu an kedim bahçemde yaşıyor 10 aydır, sahiplendiremedik. Kızım bahçeye çıkınca bile tahammül edemiyor hala. Ama diğer kedim tam tersi inanılmaz sabırlı ve sevecen , o hala evin içinde bizimle mutlu mesut yaşıyorlar 16 aydır. Öncelik bebeğiniz