Kendini ezdirmiyorsunuz çocuğunuzun ezilmesine göz yumuyorsunuz. Ne yapıyorsunuz merak ettim eşiniz kızınıza psikolojik şiddet uyguladığında odadan mı çıkıyorsunuz? Ben inanmadım bu posta, bana yemeyen çocuğuma hiç yemez. Bence siz de kızınızla aynı durumdasınız, psikolojik şiddet görüyorsunuz. Aksi olsa kızınızın arkasında dururdunuz. Üzüldüm şuan kızcağıza.